Značaj web sajta
Tradicionalni načini oglašavanja i predstavljanja kompanija su učešće na sajmovima, objavljivanje članaka u pisanoj štampi, reklame na televiziji i radiju, podela flajera i letaka i ne treba umanjivati njihov značaj, ali za moderno poslovanje neophodno je otvoriti se novim pristupima prilaženju potencijalnim klijentima. Web sajt se izdvaja kao „lična karta“ kompanije. U idealnim uslovima odražava njen imidž, odnos sa klijentima i zaposlenima, kvalitet proizvoda ili usluga koje nudi.
Gledano sa psihološke strane, ukoliko se kompanija potrudi da se predstavi dobro na internetu potencijalni klijent stiče bolji utisak o njoj, automatski se duže zadržava na sajtu i eventualno iz uloge posmatrača prelazi u ulogu korisnika.
Ali kako doći do kvalitetnog i privlačnog web sajta? Osnova svakog uspešnog posla je u komunikaciji.
Saveti pri izradi sajta u komunikaciji sa dizajnerima:
Cilj web sajta:
Takođe, ne zaboravite na dinamičnost interneta, promenu trendova i potrudite se da svojim online nastupom idete u korak sa svetom. Osvežavajte sadržaj, unapređujte dizajn, pišite zanimljive tekstove i uvodite nove proizvode kako biste ostali relevantni u očima posetilaca.