Vođenje internet marketing kampanja podrazumeva kompletnu uslugu vezanu za razvoj, kreiranje i analizu efekata marketing strategije i uloženih sredstava. Nudimo Vam da u zavisnosti od budžeta, želja i potreba kreiramo strategiju reklamiranja na internetu čiji je cilj vaše bolje poslovanje, veća prepoznatljivost i bolje rangiranje.
Online marketing obuhvata kratkoročne marketinške akcije ili dugoročne koje imaju veći efekat i značajno utiču na poslovanje jedne kompanije, posebno one čiji se posao zasniva na privlačenju novih klijenata.
Mreže koje koristimo su Google AdWords, Etarget, Facebook, a pružamo i usluge vođenja PPC (Pay Per Click) kampanja i e-mail marketinga (izradu newsletter-a).
PPC (Pay Per Click) kampanja se zasniva na plaćanju svaki put kada neko klikne na vaš oglas do koga je došao ukucavanjem određene ključne reči u pretraživaču. Predstavlja odličan alat u privlačenju internet publike. Sastoji se u utvrđivanju ključnih reči, testiranju i analizi njihovih kombinacija, praćenju razvoja kampanje i utvrđivanju rezultata kampanje.
Izgled oglasa je takođe važan, jer treba sadržati nazive proizvoda i usluga, kontakt, URL adresu sa tačnom odrednicom na kojoj se nalazi ono što nudite, mora biti kratak, jasan i konkretan. Najbitnija odlika ovog oblika marketing oglašavanja je što na početku procesa određujete budžet, pa ne postoji mogućnost prekomernog trošenja.
Google AdWords je najpoznatiji PPC program. Google AdWords ili Google oglasi su jedna od najuspešnijih platformi u oblasti reklamiranja na internetu. Poboljšavaju posećenost web sajta, približavaju sadržaj ciljnim grupama i utiču na uspešnost i rejting kompanije.
Društvene mreže, hteli mi to da priznamo ili ne, su vremenom postale značajan deo naših života, ali mogu biti i moćan alat u marketing promociji.
Facebook kampanja omogućava ličniji i prijatniji kontakt sa brendom, jer se tu korisnici nalaze u prijatnom i poznatom okruženju, moguća je brža dvosmerna komunikacija i vidljiviji je odnos sa postojećim korisnicima
Pod e-mail marketingom se podrazumeva slanje e-mail poruka postojećim korisnicima ili slanje pažljivo osmišljenih oglasa i propagandnih materijala potencijalnim korisnicima, koji su su saglasni sa primanjem promotivnog materijala.
Važno je naglasiti da je potrebno imati nekoliko različitih baza e-mail adresa, jer se korisnici razlikuju po interesovanjima kao i po tome koliko često žele dobijati obaveštenja od vas.
Uvek smo raspoloženi da čujemo ideje i razgovaramo o novim projektima uz dobru kaficu :)
RADUJEMO SA VAŠEM POZIVUBLOG