Kvalitetna web prezentacija
Važan deo svake web prezentacije je:
Tekst treba da bude jasan, prijatan za čitanje, mora da zainteresuje posetioca sajta svojim sadržajem da se zadrži duže na njemu i da ga usmeri ka željenoj akciji. Pod pozivom na akciju se podrazumeva navođenje korisnika na online kupovinu, rezervacije, slanje upita, pretplatu na besplatni sadržaj (e-book, newsletter) ili na jednostavno stupanje u kontakt sa vama. Sve u skladu sa vašim potrebama.
Ključne reči za pisanje tekstova na internetu
Pri pisanju teksta za web akcenat treba biti na ključnim rečima koje opisuju vašu kompaniju, jer će to uticati na bolje rangiranje Vašeg sajta na pretraživačima. Potrudite se da ih iskoriste u naslovu, podnaslovu, u uvodu i zaključku.
Prezentacija
Rečenice trebaju biti kratke, dinamične, bez predugačkih nepotrebnih opisa. U korisniku se treba javiti želja da se zadrži na web strani i sazna više, ne treba ga opteretiti, jer će u suprotnom u deliću sekunde preći na nešto drugo. Poželjno je raščlanjivanje paragrafa na vizuelno privlačniji način.
Pri pisanju vodite računa o gramatici, o tome kome se obraćate, izdvojite podnaslove, nabrajanja, kvalitetne fotografije, stavite se u ulogu korisnika koji je otvorio vašu web stranu. Kakav i na koji način prezentovan sadržaj Vas privlači? U odgovoru ćete pronaći svoje smernice za pisanje tekstova za web.
Ukoliko biste radije prepustili profesionalcima pisanje tekstova za web prezentaciju zakažite konsultacije kako biste na pravi način predstavili svoj rad na internetu, jer se prvi utisak dešava samo jednom i želimo da bude najbolji mogući.